REKLAMACJE I ZWROTY

Dla naszego sklepu liczysz się przede wszystkim Ty – Klient. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze dostarczyć Ci satysfakcjonujące produkty. Jeśli jednak pojawił się jakiś problem i nie jesteś zadowolony z zamówienia, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Sprzedawane przez nas miody są w pełni naturalne i jako takie w nielicznych przypadkach mogą ulec fermentacji, np. w czasie transportu. Może tak się zdarzyć bez względu na warunki przechowywania miodu. Jeżeli dotarł do Ciebie taki produkt – skontaktuj się z nami. Najczęściej poprosimy o odesłanie sfermentowanego miodu, który może jeszcze posłużyć jako pokarm dla pszczół, a Tobie wyślemy w pełni wartościowy produkt.

Mimo naszych starań, zdarza się, że paczka trafia do Ciebie uszkodzona. Prosimy o spisanie protokołu szkody podczas odbioru przesyłki. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie złożyć reklamację u przewoźnika. Jeśli nie masz protokołu, a w paczce znalazłeś zbity miód, prosimy daj nam znać o tej sytuacji mailowo i dołącz zdjęcia.

Jesteśmy tylko ludźmi, możemy się mylić i zapomnieć spakować jakiegoś produktu. O tym też, daj nam znać, a szybko doślemy brakujący element.

Klientom robiącym zakupy w naszym sklepie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dniu od daty otrzymania towaru. Produkt musi jednak w takim przypadku być nieotwarty i zapieczętowany. Wszystkie informacje o zwrotach i reklamacjach, a także formularz odstąpienia od umowy znajdziesz na stronie z regulaminem sklepu.

Masz jeszcze pytania, sugestie? Zapraszamy do zakładki Kontakt.