KONTAKT

Masz pytania, wątpliwości czy uwagi dotyczące naszego sklepu? A może chciałbyś z nami współpracować? Zapraszamy do kontaktu!

Z Wcinaj Miód! możesz skontaktować się przez przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wcinaj-miod.pl, przez nasz fanpage na Facebooku oraz poniższy formularz kontaktowy.

Uwaga! W sprawie obsługi zamówień, reklamacji, pytań prosimy o kontakt mailowy. Prowadzimy sklep internetowy z miodem, pracujemy w różnych godzinach, bo na to pozwala nam właśnie działalność internetowa. Jesteśmy małym sklepem i ci z Was, którzy mieli jakieś problemy, pytania wiedzą, że staramy się na wszystkie z nich reagować bardzo szybko.

Dane firmy

Miód Mydło i Powidło Sp. z o.o,
NIP 9462685818, REGON 382331904
ul. Macieja Rataja 50, 20-270 Lublin

Nasze dane bankowe:

Miód Mydło i Powidło Sp. z o.o.

Rachunek w PLN: 66 1140 2004 0000 3102 7839 6013

Rachunek w EURO:PL51 1140 2004 0000 3112 0741 9312

kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Proszę przeczytaj poniższe informacje. Być może jest już tam odpowiedź na Twoje pytanie 🙂

Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?

Twoje zamówienie możemy przyjąć mailowo. Do jego przyjęcia będziemy potrzebować:

imię i nazwisko adresata lub nazwę firmy, dokładny adres, na który mamy wysłać zamówienie wraz z kodem pocztowym, numer telefonu do kontaktu z kurierem nazwę produktów (mogą być linki do produktów lub same nazwy) oraz zamawianą ilość poszczególnych produktów, dane do faktury, jeśli ma zostać wystawiona do zamówienia.

Komplet informacji prosimy przesłać na kontakt@wcinaj-miod.pl.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi średnio od 2 do 3 dni roboczych (jeśli Twoje zamówienie nie zawiera oleju) lub 5-7 dni (jeśli wybierzesz olej, który tłoczony jest na zamówienie). Nie wysyłamy paczek w weekendy i w dni ustawowo wolne od pracy.

Jeśli przygotowujemy produkty personalizowane, np. miodki ślubne to czas realizacji zamówienia ustalamy indywidualnie i podajemy go mailowo. Termin dostawy towaru do Kupującego zależy od wybranej formy dostawy.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Około 90 % przesyłek krajowych jest dostarczanych następnego dnia po nadaniu. Czasem paczkomaty są zapełnione i kurier nie ma jak dostarczyć do nich paczek, wtedy czas dostawy może się wydłużyć. W każdym przypadku, kiedy paczka nie dociera w ciągu 72 godzin od nadania prosimy o kontakt – będziemy interweniować u przewoźnika.

W jakich godzinach kurier przywiezie paczkę?

Kurier sam ustala godziny doręczenia przesyłki. Może wcześniej zadzwonić do adresata, ale nie musi. Daj nam znać w uwagach do zamówienia lub mailowo, jeśli chcesz by na paczce zaznaczyć prośbę o wcześniejszy kontakt telefoniczny kuriera. My dodamy taką informacje na etykiecie adresowej i napiszemy ją na paczce.

Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona ?

Prosimy o zgłoszenie uszkodzenia w transporcie w ciągu dwóch dni roboczych licząc od dnia odebrania przesyłki mailowo na adres: kontakt@wcinaj-miod.pl. W chwili odbioru przesyłki sprawdź jej zawartości pod kątem ewentualnych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów spisz protokół reklamacyjny z kurierem. Skan lub zdjęcie protokołu należy załączyć do zgłoszenia uszkodzenia w transporcie wraz ze zdjęciami uszkodzeń produktów i całej paczki.

Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotarła do mnie niekompletna?

Jeśli w paczce brakuje produktu, który zamówiłeś to daj nam o tym znać na kontakt@wcinaj-miod.pl lub w odpowiedzi na nasze wiadomości mailowe. Może się zdarzyć, że przez nieuwagę czegoś nie spakujemy do paczki. Po zgłoszeniu takiej sytuacji niezwłocznie dosyłamy brakujący produkt.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Prosimy o podanie danych do faktury podczas składania zamówienia..

Dlaczego nie otrzymałem ze sklepu żadnych powiadomień i potwierdzeń dotyczących mojego zamówienia?

Możliwe, że podałeś błędny adres mailowy. Daj nam znać, że nie masz potwierdzenia zamówienia i podaj poprawny adres e-mail.

Opłaciłem zamówienie tradycyjnym przelewem a status zamówienia nie uległ zmianie – co robić?

Codziennie sprawdzamy nasze rachunki bankowe i potwierdzamy wpłaty. Status zamówienia po opłaceniu zmienia się na „W trakcie realizacji”. Mogło się zdarzyć, że wpłata za Twoje zamówienie nam umknęła, nie zauważyliśmy jej na liście przelewów i stąd brak zmiany statusu. Prosimy o informację, jeśli status Twojego zamówienia nie zmienia się przez ponad 24 godziny.

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ